Want een programmaleider is niet alleen meer degene die mede bepaald welke plaatjes er gedraaid worden, wat spelletjes voor op de radio bedenkt en voorkomt dat de jocks onbeschofte dinge on air doen. De PD van tegenwoordig is een 'brand-manager' die weet hoe hij research omzet in een aantrekkelijk product, die weet hoe hij herkenbaar design kan toepassen op een radiostation, die weet hoe hij social media gebruikt om het merk te ondersteunen en die de waarde van video op de site van het station begrijpt en succesvol kan uitbouwen. In de nieuwsbrief van Blue Revoltion vind je het hele verhaal van Sam Zniber plus een lijst van de 6 belangrijkste websites voor PD's om ideeen op te doen en up to date te blijven van de laatste programming ontwikkelingen. Download hier de Blue Revolution Nieuwsbrief
De nieuwe rol van de Program Director
Want een programmaleider is niet alleen meer degene die mede bepaald welke plaatjes er gedraaid worden, wat spelletjes voor op de radio bedenkt en voorkomt dat de jocks onbeschofte dinge on air doen. De PD van tegenwoordig is een 'brand-manager' die weet hoe hij research omzet in een aantrekkelijk product, die weet hoe hij herkenbaar design kan toepassen op een radiostation, die weet hoe hij social media gebruikt om het merk te ondersteunen en die de waarde van video op de site van het station begrijpt en succesvol kan uitbouwen. In de nieuwsbrief van Blue Revoltion vind je het hele verhaal van Sam Zniber plus een lijst van de 6 belangrijkste websites voor PD's om ideeen op te doen en up to date te blijven van de laatste programming ontwikkelingen. Download hier de Blue Revolution Nieuwsbrief